Гарантія на окуляри Ray-Ban
6 місяців гарантії
На всі оригінальні окуляри Ray-Ban (незалежно від того, де ви їх придбаєте) є гарантія виробника на заводський брак – 6 місяців з дати придбання споживачем, при дотриманні правил його транспортування, зберігання, правил експлуатації та умов ефективного та безпечного використання. Спробуймо розібратися з тим, що є заводським браком, а що не є.
Відразу ж кілька корисних коментарів:
1. Інформаційні буклети, які є в комплектації до всіх очок Ray-Ban, не є "паспортом", або "міжнародною гарантією". Це просто інформаційні буклети.
2. Не існує (чи ми не стикалися, а ми понад 10 років займаємось оригінальними окулярами Ray-Ban в Україні) такого поняття як міжнародна гарантія. Так, якщо ви купили очки в Україні, ви ніде в Європі чи інших країнах світу не зможете їх повернути, замінити або безкоштовно відремонтувати. Так само і навпаки, з окулярами купленими в інших країнах чи д'юті фрі, ви не зможете зробити жодних "гарантійних маніпуляцій" ніде в Україні.
3. Так, окуляри Ray-Ban, як і будь-які інші відомі нам дорогі окуляри, можуть ламатися (особливо якщо на них сісти чи наступити), у них можуть розбиватися лінзи (особливо якщо вони впали на асфальт або кахель). І в той же час, самі по собі вони ламаються вкрай рідко.
Що можна розглядати як гарантійний випадок
1. Дефекти лінз: брак покриття чи матеріалу, не пов'язані з використанням окулярів. Ситуації досить рідкісні, ми боремося з ними дуже просто — досконально перевіряємо кожні окуляри, які продаватимемо.
2. Дефекти оправи: тріщини/мікротріщини, проблеми з механізмом "флекс", проблеми з елементами кріплень. Такі проблеми теж досить рідкісні, але кілька разів зустрічали.
Не гарантійні випадки
1. Окуляри зламані внаслідок застосування до них фізичної сили, падіння тощо.
2. На окулярах (лінзах та оправах) у процесі використання з'явилися подряпини, тріщини, відколи. Зазвичай окуляри Ray-Ban служать довгі роки при належному обігу, і все ж таки вони зроблені не з алмазу. Лінзи з полікарбонату дуже нескладно подряпати.
3. Чохол, що тріснув/зламався. На морозі чохол дубіє і при різкому відкритті його легко зламати. Також у процесі використання чохли часто тріскаються у місці "кнопки", тому ми рекомендуємо не закривати їх на "кнопку".
4. Гвинтики, що викрутилися. Це ніколи не відбувається раптово, гвинтик поступово може викручуватись місяцями. Краще не прогаяти момент і час від часу оглядати окуляри.
5. Дефекти лінз через перегрівання. Якщо залишити окуляри лежати на сонці на торпеді в машині - дуже велика ймовірність, що лінзи прийдуть у непридатність.
Іноді буває, що ми навіть у не гарантійних випадках намагаємося допомогти, якщо є така можливість.
У всіх негарантійних випадках, якщо можливий ремонт оправи, ми порадимо відмінного майстра, а якщо необхідна заміна лінз — знайдемо всі можливі варіанти, а якщо знадобиться і буде така можливість — замовимо необхідні деталі в Італії.